http://essuu.blogspot.fi/favicon.ico picbl▼ge: Joskus me eksytään yksin pimeään, huudetaan kunnes itketään, sanat on turhia eikä ne tuu riittämään

perjantai 3. maaliskuuta 2017

Joskus me eksytään yksin pimeään, huudetaan kunnes itketään, sanat on turhia eikä ne tuu riittämään

"Vaikka joskus tuntuu et mä sekoon, vielä kannan korttani kekoon
Silloin kun tarviit mua täällä mä oon, sä kuulut myös mun kohtaloon
Silloin kun et saa sanottua ääneen, silloin kun luulit mun jo lähteneen
Mä lupaan tulla sua kyselee.
Ja jos kaikki menee sä jätät jäljen mun sydämeen
Täällä mä oon ,
Vieläkin sun,
Nousen pystyyn jos kaadun.
Haluun saada syttyy sun soihdun , sun hymystä mä voimaannun,
Ja täällä mä oon niin kauan kun viimeisen kerran kaadun.
Jos sä haluut sotilaan mä varustaudun ,
Jos haluut rauhaa mä antaudun.
Annan mun rakkauden enkä pyydä mitään.
En oo unohtanu sitä mitä sanoin, en oo luovuttanu siitä minkä vannoin.
Ja jos sanoinkin sen ääneen liian harvoin,
Niin sua jatkuvasti mielessäni kannoin.."

- Reino Nordin

Ei kommentteja :