http://essuu.blogspot.fi/favicon.ico picbl▼ge: Äkkiä mun nauha loppuu pia.:)

keskiviikko 17. elokuuta 2016

Äkkiä mun nauha loppuu pia.:)

Iha holtitont Photoshoppausta... koska oli raskas Flow ja mun sisällä sikisi
hirmuliskoi. 


" Kuuletko kuiskaukset? Muistatko lupaukset?
Sä jätit ne kaikki siks mä puhun sust vaa dumaten
Näis polaroidikuvis maailma näytti värikkäältä
ja vielä paremmalta näytti ku sä lähit täältä

Pitäis olla kristitty ja tosi naiivi et sais kirjotettuu jonku semidiipin lainin mut
Elo katos siks mä surun kanssa painin

Se mitä ennen pelkäsin
Silloin kun vielä pakenin
Nyt se mua kuljettaa, sylissään kuljettaa

Ois helppo kelaa et täs ois nyt jotain suurempaa
Mut jotkut elää meidän synnitki viel uudestaan
Hetki ku monumentti, pysähdy ja ihaile
Munlaiset irvailijatkaan ei tällasesta pilaile

Älä kysy mitä ottaisin tilalle:
Täs maailmas unettomat harhailijat menee vaa pilalle

Ne varjon väriset kelat voi rauhas seuraa
Jos on varma ettei hyppää, voi huoletta seistä reunal

Ja jos nää on mun vikat päivät täällä, tiedä et sä oot aina ollu syy lähtee ja jäädä
Ja mä sanon sen vaa hyvällä
Kato meist narreist sydäntä saa ettiä välillä vähä syvältä

 Ajan tsygällä ja tsiigaan auringonsäteitä puissa ja tajuun
kuinka kaikki on mitätöntä
Mä muistan psykedeelisen viiman

 Mun hermot on turtunu hermoilee
Painajaiset porautunu suoraa pelkokertoimee
Mä olen vieläkin
Niin täynnä rakkautta
Niin täynnä kaikkea
Niin puhdas kaikesta
- Ruger Hauer

2 kommenttia :

evelyn kirjoitti...

ihania kuvia. etenki toi liskodiskou!

ESSUU kirjoitti...

Evelyn: Ammnaja fotoshop. Kiits !!