http://essuu.blogspot.fi/favicon.ico picbl▼ge: Jos mä katoan ja soitan haamupuhelun yli rajan, mä haluun kuulla sun äänen keskellä valkean kohinan

tiistai 8. maaliskuuta 2016

Jos mä katoan ja soitan haamupuhelun yli rajan, mä haluun kuulla sun äänen keskellä valkean kohinan

Ehkä inhottava liskodisko, mutta jos ette tienneet niin mä oon vähän ällöttävä
"Virginia, sinä tiesit että toisinaan rakkaus vie meidät paikkoihin,
joista ainoa tie ulos kulkee hirvittävän tuskan ja kärsimyksen kautta. 
Kenties me kaikki olemme eksyksissä tässä huojuvien kasvojen, nopeiden
ilmeiden ja  sortuvien tunteiden maailmassa. Kenties ainoa tapa tulla perille
omaan kotiinsa onkin päästää irti kaikesta. Päästää irti aivan kaikesta ja nähdä
koko maailman lipuvan pois, valuvan kaukaisuuteen ja vajoavan hitaasti horisontin
kitaan. Hyväksyä jää. Syleillä kylmyyttä. Nielaista aurinko.
Kenties vasta silloin, kun kaikki on kadonnut ja hävinnyt pois,
kenties vasta silloin, ensimmäistä kertaa kammottavan ja
piinallisen elämämme aikana, emme olekaan yksin.
- Tero Tähtinen

1 kommentti :

Tuukka Ryhänen kirjoitti...

Huhhuh oot kyl näppärä! Siistei kuvii.. Saat kyl luvan joskus kehystää mul jtn.